Met schone handjes

image

We zijn onze zoon nu bekend aan het maken met het fenomeen “plassen”. Hij is nu de twee gepasseerd en het potje staat al een tijdje op hem te wachten.

Hier heeft hij, na een poging op te hebben gedaan, nog geen behoefte aan. Maar de douche onder plassen vindt hij helemaal geweldig.

Ik ben dan ook blij dat ik tijdig gewaarschuwd wordt, zodat ik al aan de kant kan gaan voor zijn dodelijke straal die gemiddeld zes keer per douchebeurt voorkomt.

Mijn zoon en ik zijn net onder de douche uit als ik zie dat ik de kleren vergeten ben mee te nemen. Aangezien mijn zoon zich goed zonder mij kan amuseren, loop ik dan ook zonder zorgen de badkamer uit.

Zodra ik de deur weer open maak, houdt het woord “poepen!” dat mijn zoon roept mij meteen tegen. Als ik naar beneden kijk, zie ik een aantal bruine strepen uitgetrokken over de vloer.

Achter de deur wacht mij helaas nog een ernstiger tafereel als ik de wc rol door de badkamer uitgerold zie liggen en een grote nummer twee in de handen van mijn zoon.

Hij krijgt van mij wel een tien wegens poging tot opruimen.

Leave a Reply

