Verkeerde deur!

image

Het is net droog als mijn dochter wakker wordt. Een uitstekend moment voor het eerste rondje kerstkaarten brengen.

Mijn dochter ligt tevreden in de wagen en mijn zoon heeft, zoals altijd, zin om te lopen.

Hij heeft al snel door hoe een brievenbus werkt en vindt het ook erg leuk om de kaartjes te horen vallen. We zijn nog niet bij de brievenbus weg als hij al om de volgende kaart vraagt en voor mij uit naar de volgende deur rent.

We zijn alweer een uurtje onderweg als het begint te regenen. Een goed voorbereide moeder als ik ben, begin met het plastic zeil over de wagen te spannen zodat mijn dochter droog blijft.

Als ik weer opsta zie ik het stapeltje kaarten door elkaar gehusseld liggen en mijn zoon komt van een willekeurige oprit af rennen. Oh chips…

Leave a Reply

