De eeuwige poetsvrouw

image

Ik ben van het type “luie huisvrouw”. Zo eentje die de spinnenwebben in de hoeken wegveegt na er vijf keer voorbij te zijn gelopen met de gedachte om dat zometeen nog eventjes te doen.

Ik was dan ook erg blij dat ik die nieuwe kärcher window cleaner mocht kopen van mijn man. Ramen wassen vind ik namelijk echt het minst leuke klusje.

Nadat mijn nieuwe hulp nog een half jaar veilig in de doos heeft staan wachten op zijn eerste taak, heb ik hem gisteren eindelijk gebruikt voor de serre. Ik was zo trots op mijzelf dat ik meteen mijn moeder heb gebeld en een foto van de serre in de groepsapp heb geplaatst.

Vanmorgen verscheen er een nieuwe foto afkomstig van mijn man. Een foto van onze zoon met zijn snuit en handjes tegen de raam van de serre. Onze zoon, die zojuist zijn boterham met stroop ophad.

Leave a Reply

