Heb ik dat gezegd?

image

“Bij ons zal de televisie nooit aanstaan als wij kinderen hebben.”

Mijn vader komt binnen en wrijft deze woorden onder mijn neus als hij ons voor de zoveelste keer “betrapt” op het kijken van cars.

Ja, ik heb deze woorden gezegd, maar hoe naïef ben ik geweest!

Natuurlijk staat de tv niet de hele dag aan. We wandelen iedere dag en zo kan ik verder gaan. Maar wat is het toch fijn, dat als ik mijn dochter een flesje geef, mijn zoon lekker tegen mij aangekropen zit met zijn bekertje melk.

Even een heerlijk rustmoment voor mijn zoon, die na dertig minuten alweer door het huis aan het stuiteren is.

Nee lieve pap. Je hebt gelijk, dat waren mijn woorden. Maar zeg nooit nooit.

Leave a Reply

