Girls night in

image

Ik kijk mijn man de deur uit. Hij gaat een avondje op stap en ik verheug mij al een hele tijd op een avondje bankhangen met mijn geliefde maltesers.

Mijn dochter werkt goed mee. Ze drinkt haar fles gulzig leeg en begint al in haar oogjes te wrijven. Braaf meisje..

Ik breng haar naar bed en stop haar lekker warm in. Beneden zit mijn laatste slachtoffer te wachten.

Nog geen kwartier verstrijkt of ook mijn zoon geeft aan dat hij naar bed wil. Hoorde ik dat nou goed? Ook hem breng ik naar bed en hij is al bijna vertrokken als ik zijn deur achter mij dicht trek.

Ik trek een sprintje door het huis en alles is weer netjes aan de kant. Ik zak onderuit op de bank en sla een deken over mij heen. De film start en ik trek de zak maltesers open. Eindelijk samen..

De eerste malteser smelt net op mijn tong als ik opschrik. Mijn dochter is wakker. Hoe kon het ook anders?

Leave a Reply

