50 tinten thuis

image

Het zat ons mee vanavond. De kinderen waren al moe en lagen op tijd in bed.

Terwijl ik de kaarsjes aanstak en het een beetje romantisch maakte, zorgde mijn man voor wat lekkers op tafel.

We zochten een leuke film uit en ik ging onderuitgezakt tegen mijn man aan liggen. Halverwege de film keken mijn man en ik elkaar aan. Ja, het is tijd.

Zonder een woord te hoeven zeggen stonden we op. We ruimden alles op en ik ging alvast naar boven terwijl mijn man de deuren controleerde.

Ik lag al op bed toen hij boven kwam. De nachtlampjes aan. Hij gaf me een zoen.

“Weltruste schat” En we draaiden ons om.

Leave a Reply

