Midden in de nacht.

image

Ik schrik wakker van gebrabbel. Wacht even? Gebrabbel?

Aangezien ik mij behoorlijk beroerd voel blijf ik even een paar minuten luisteren naar de ernst van de zaak. Het word me helaas al snel duidelijk dat mijn dochter zonder hulp niet in slaap gaat vallen, dus gaan we samen naar beneden.

Ik vraag mij af wat haar toch heeft wakker gemaakt zo midden in de nacht en loop stap voor stap alles na.

De fles gaat mondjesmaat naar binnen, dus geen honger. Misschien de tandjes? Bij het zien van de dentinox ontbloot ze haar twee mooie tandjes met een glimlach, maar dit blijkt meer omdat ze het lekker vindt dan nodig heeft.

Voordat ik haar weer terug in bed ga leggen, verschoon ik nog even haar luier. Daar tref ik meteen ook de boosdoener.

Welk kind poept nu midden in de nacht?

Leave a Reply

