Hallo oma

image

Een fashionita ben ik nooit geweest. De nieuwste trends volg ik dan ook niet en ik koop gewoon wat ik leuk vind. 

Als ik samen met mijn zoon een stukje aan het fietsen ben, zien we opeens voor ons een dame voor het stoplicht wachten. Ze heeft wel een erg kort een strak rokje aan voor haar leeftijd, gaat er nog door mijn gedachten als ik zo naar haar grijze haren kijk. Ze heeft er wel het figuur voor. Dat zou ik later ook wel willen hebben. 

Geïnteresseerd kijk ik naar haar verder en het valt me op dat een dame zich niet snel zal verplaatsen op een roze met goud gespoten fiets. De dame die voor mij staat veranderd dus al snel in een jongedame als ze even omkijkt en ik moet inwendig grinniken om mijn gedachtes. Die trends ook van tegenwoordig.

“Kijk! Een oma!” Ik schrik op en zie mijn zoon wijzen naar de jongedame voor me. Ach, ik ben dus niet de enige die dat dacht. 

Leave a Reply

