Mooi gemaakt mama!

image

Met grote ogen kijkt mijn zoon naar het schilderij dat ik zojuist heb voltooid. “Mooi mama! Mooi gemaakt!”

Hij gaat verder met zijn eigen schilderspallet en ik bekijk mijn schilderij van een afstand.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik heb geschilderd en tijdens mijn studie blonk ik ook meer uit in  andere vakken. Maar mijn zoon heeft gelijk, het is echt mooi geworden en ik ben trots over het eindresultaat.

Ik haal mijn man om te komen kijken en ik zie dat mijn zoon het schilderij weer aan het bewonderen is.

“Kijk mama! Ik gemaakt!” En hij wijst op zijn mooie strepen op mijn schilderij.

Leave a Reply

