De weg naar beneden

“Mama help! Kom snel! Zusje!” 

Ik hoor de paniek in mijn zoon zijn stem en laat de was meteen voor wat hij is.

Al van de trap af rennend, flitsen er verschillende senario’s door mijn hoofd. Hoe kon ik het ook bedenken om ze even alleen te laten. De was kon best even wachten.

Mijn zoon schreeuwt nog om hulp als ik bij de deur ben. Bang voor wat ik te zien krijg, maak ik hem open en daar zit ze.

Triomfantelijk met de afstandbediening van de tv in haar handen.

Leave a Reply

