Het openbare toilet

Mijn zoon en ik hebben een heerlijke ochtend samen in de dierentuin. We zijn al twee uur aan het rondlopen en het is heerlijk om weer eens alleen met hem te zijn.

Als ik aangeef dat ik moet plassen, wilt hij, zoals iedere andere peuter, met mama mee.

Even later zitten we dan ook samen in het veel te krappe wc hokje gemaakt voor één. Trots dat hij net ook op de wc heeft geplast staat hij in de hoek te wachten.

“Mama ben je klaar?” “Nee schat, luister maar. Mama is nog aan het plassen.”

“Mama, ben je nu klaar?” “Ja schat!”

En nog voordat ik de kans heb gekregen van de wc op te staan, haalt hij het slot eraf en maakt de deur open.

Leave a Reply

