Dat doen we nooit meer

Ik ben al langzaam het speelgoed in de kist aan het opruimen. Opeens wordt ik op mijn kont getikt en onder luid lachen rent mijn zoon weer weg. De bandiet. 

Een paar tellen later hoor ik gegiechel en weer komt mijn zoon op mij af. Hij rent tegen mij op en giert het uit van het lachen.

Voordat ik hem kan pakken is hij alweer weg, maar weer een paar tellen later staat hij klaar voor de aanval.

Zijn lachen tijdens het rennen verraadt waar hij is en op het laatste moment spring ik opzij.

Mijn zoon rent ipv tegen de kist, van schrik, vol tegen de rand van de deur op.

Het arme kind heeft een grote bult op zijn voorhoofd en een tand door door z’n lip. 

Dat doen we dus ook nooit meer.

Leave a Reply

