Dat is mijn poepetje!


We zijn al aan de late kant om naar de opvang te gaan als mijn zoon aangeeft dat hij heeft gepoept.

Ik leg hem op tafel om hem nog even snel te verschonen en natuurlijk gaat dit niet vlekkeloos.


Door zijn gespartel duurt het allemaal langer dan het zou moeten en ik raak al helemaal geïrriteerd als ik de kleine keutel in de luier zie liggen waar al deze heisa door is ontstaan.

Vlug verschoon ik hem en trek zijn broek weer aan. Ik til hem van de tafel en glij bijna uit door iets glads op de grond.

Ik kijk naar mijn blote voet en ontdek waar de rest van de poep is gebleven.

Leave a Reply

