Schiet nou toch op!


Huilend en spartelend ligt mijn dochter op het verschoningsmatje en ik neem het haar niet kwalijk. 

De wc is aan de kleine kant. Ze ligt met haar hoofd tegen de tegels terwijl haar billen al bijna tegen de wc pot komen. 

Ik maak haar luier open en mijn vermoedens worden bevestigd. Haar luier zit van voor tot achter vol met diaree. Mijn dochter ruikt haar vrijheid en begint meteen weer met spartelen. 

Ze stampt mij net de vieze luier uit de hand, die natuurlijk ondersteboven op de vloer beland, als toevallig de volgende gast roept of ik even wil opschieten.

Leave a Reply

