Slaap maar lekker papa.

image

Ik trek een sprintje naar haar kamer. Normaal gesproken komt ze niet zo vroeg en ik wil niet het risico lopen dat ze onze zoon ook wakker maakt.

In haar kamer aangekomen, zie ik dat ze heeft doorgelekt en dus terecht haar longen uittest. Haar op mijn arm troostend loop ik zo snel mogelijk naar beneden. Maar helaas is het kwaad al geschied.

Met een sirene uit mijn zoons slaapkamer en op mijn arm een nog steeds snikkende dochter sta ik in de deuropening naar mijn man te kijken. Zelfs door dit lawaai slaapt hij nog steeds vredig.

Heel zacht sis ik zijn naam en hij schrikt meteen op. Mannen en hun selectief gehoor.

Leave a Reply

