Een leuke avondwandeling

Mijn zoon stribbelde  behoorlijk tegen toen ik hem vroeg om zich om te draaien en terug naar huis te fietsen.  Wat best logisch was aangezien we pas een kwartiertje onderweg waren. 
Het zou een leuke avondwandeling moeten zijn, maar in de tussentijd jut ik mijn zoon op dat hij nog sneller moet gaan.

Als het hem dan ook nog eens niet lukt om de berg op te fietsen, barst bij mij dan ook de bom. Ik gooi zijn fietsje over mijn schouder terwijl ik mijn dochter met de andere vooruit duw. Mijn zoon rent achter mij aan.
Aan de overkant kijken twee oudere dames mij vol afschuw aan.

Maar hun weten dan ook niet dat ik zojuist bijna in mijn broek heb gepoept.

Leave a Reply

