Ga nu toch eens slapen!


Onze dochter wordt alweer de hele week om vijf uur brabbelend en lachend wakker. Vandaag is helaas dan ook geen uitzondering.


Volgens ons nieuwe plan haal ik haar uit bed en ga even met haar naar beneden. 
Ik zet haar iets te drinken en te eten voor, maar hier wil ze niets van weten.


Nog geen vijf minuten later stop ik haar dan ook weer lekker in en verdwijn richting eigen bed. Het is heerlijk stil, en na een kwartiertje dommel ik ook weer in slaap.

Om zeven uur gaat bij mijn man de wekker. “Hoe is het gegaan vannacht?” Vraagt hij, aangezien hij er natuurlijk weer niks van heeft meegekregen. Ik vertel hem dat, nadat ze weer terug in bed is gelegd, ik haar niet meer heb gehoord.


Maar dat is eigenlijk wel logisch als je oordopjes in hebt.

Leave a Reply

