Niet stiekem kijken!

Het is alweer bijna bedtijd voor mijn zoon. Mijn dochter ligt al heerlijk te slapen en mijn man is gaan hobbyen, dus hebben we ons samen op de bank genesteld.

We kijken naar aladin. Een echte klassieker die ik vroeger helemaal heb grijs gedraaid. Ik hou van disney, maar aladin is toch wel een favoriet.

Als het inmiddels half acht is geweest sein ik mijn zoon dat het bedtijd is.

“Mag ik niet afkijken?” Vraagt mijn zoon. Ik vertel hem dat de film daarvoor te lang duurt, maar beloof dat ik de film op pauze zet zodat we morgen samen verder kunnen kijken.

“Mama, niet stiekem alleen verder kijken hé.”

Net drie jaar en hij heeft me nu dus al door.

Leave a Reply

