Wv papier is op

Te laat realiseer ik mij dat het alweer een tijdje te stil is.

Waar ik eerder vanuit de slaapkamer een hoop gegiebel hoorde terwijl ik de handdoeken aan het opruimen was, hoor ik nu licht geritsel achter mij in de badkamer. 

Verder is het doodstil. In een flits vraag ik mij af wat er kan zijn dat de kinderen zo intensief bezig houdt, maar ik ben bang dat ik het niet wil weten.
“Wat zijn jullie aan het doen?” Vraag ik aan mijn zoon. Zijn antwoord is alles behalve gerusstellend. “Niets!” Ritsel, ritsel ritsel.

Ik stel het moment niet langer uit en draai mij toch maar snel om. Mijn dochter houdt een leeg wc rolletje vast en mijn zoon strooit rond met de voormalige inhoudt.

Wat ben ik blij dat de wc bril gesloten is.

Leave a Reply

