Verkeerde kamer

Ik schrik wakker van een kreet. Roerloos blijf ik liggen om te horen of er nog wat volgt en na luttele seconden hoor ik dan ook wat gejammer.

Ik sta snel op om te zorgen dat niemand anders wakker wordt en trek een sprintje naar de kamer van mijn zoon.

Het is stil als ik naast zijn bed sta en hem zachtjes over zijn bolletje aai. Ik vraag hem wat er aan de hand is, maar hij geeft geen antwoord.

Ik hoor nog een kreet. Mijn zoon schrikt wakker en te laat besef ik dan ook dat ik in de verkeerde kamer sta.

Leave a Reply

