Het mama monster


“Raawr!” Onze zoon gilt het uit van plezier en rent in de beschermende armen van papa.

“Kijk uit papa! Daar komt mama monster aan!”

Maar mijn man maakt een einde aan het spel door te zeggen dat het alweer bedtijd is. 

Met z’n allen lopen we naar boven en ik breng eerst onze dochter naar bed voordat ik aansluit bij mijn man en onze zoon.

In de gang hoor ik ze praten over monsters.

“Papa? Zijn er hier enge monsters?” Vraagt hij.

“Nee, hier zijn geen monsters. Dus je kunt lekker slapen.” Antwoord mijn man.

“Zijn ze al weg gejaagd?” Vraagt onze zoon weer.

“Ja dat klopt. Ze zijn allemaal weg gejaagd door het allerengste monster dat bestaat. En dat is het mama monster.” Hoor ik mijn man zeggen.

En bedankt.

Leave a Reply

