Wachten op mijn zoon.


Daar sta ik dan. In het donker in de kou. Ik blaas wolkjes en kijk door het raam naar binnen.

Ik heb zojuist mijn zoon naar de opvang gebracht en voordat ik de deur uit mocht lopen werd ik belaagd met kusjes en knuffels. Hij beloofde mij dat hij nog aan het raam zou komen zwaaien.

Dus wacht ik nog even. Aan de andere kant van het raam en kijk naar de kinderen die heerlijk aan het spelen zijn.

Maar ik kijk vooral naar mijn zoon. Mijn zoon die te druk aan het spelen is om naar zijn moeder te zwaaien aan de andere kant.

Leave a Reply

