Een grote plas.

“Ik moet plassen!” Iets verbaasd kijkk ik mijn zoon aan. Net voordat we naar de winkel zijn vertrokken heeft hij nog een heuse waterval weten te toveren. Dat hij nu alweer naar de wc moet, vind ik dan ook een beetje appart.

“Kun je het nog ophouden tot thuis?” Vraag ik hem en met het allerzieligste gezichtje kijkt hij mij terug aan. “Nee mama, ik moet heel erg!”

Samen gaan we op zoek naar een medewerker en al snel worden we naar een wc begeleid achter in het magazijn.

Mijn zoon heeft zijn broek al naar beneden getrokken nog voordat ik de deur gesloten had. Hij tilt de bovenste deksel op en beiden staren we, naar wat het lijkt, een gehele rol wc-papier in het midden van de pot.

Mijn zoon is mij te vlug af en trekt aan de hendel om door te spoelen. 

Oh shit, hoe ga ik dit uitleggen?

Leave a Reply

