Ik wil slapen!


Het is een lange dag geweest voor mijn zoon en hij is dan ook behoorlijk moe.

Ik pluk hem van de bank en draag hem naar boven. Hij neemt zich nog niet meer eens de moeite om zich goed vast te houden. 

Bij zijn bed aangekomen, laat hij zich er meteen op vallen en wacht geduldig tot ik hem met zijn deken heb ingestopt.

Als ik naast zijn bed ga zitten en aan hem vraag hoe zijn dag was, slaakt hij een diepe zucht en rolt met zijn ogen.

“Mam, laat me nou slapen” 

Leave a Reply

