Als je kleingeld op is.

We zijn in het retailpark als mijn zoon aangeeft dat hij moet plassen. Ik weet dat er een openbare wc naast de lunchroom ligt, dus neem ik de kinderen mee die kant op.

Met mijn beurs in mijn handen sta ik voor het poortje dat ons de weg naar de wc belemmert. Hij vraagt om 70 cent en helaas heb ik er maar 50. Ik kijk om mij heen op zoek naar iemand die mij kan helpen. Helaas is het nog vroeg en zie ik niemand lopen. Zelfs de lunchroom is nog dicht.

Ik probeer een oplossing te bedenken als ik opeens mijn zoon aan de andere kant van het poortje zie staan.

“Als ik er gewoon onderdoor kan lopen, mag dat toch mama?” Vraagt hij mij.

Voor deze keer ben ik het helemaal met hem eens.

Leave a Reply

