Stop met ruzie maken!


De kinderen zijn door het dolle heen. We spelen met z’n allen in de serre en alle ballen vliegen door de lucht.

Met een zachte bal proberen we over te koppen, maar de enige die hier echt goed in is, is toch echt mijn man.

Mij lukt het niet dus gooi ik de bal tegen mijn man aan. Iedereen lacht. Mijn man gooit de bal terug, maar raakt hierbij mij hoofd. Iedereen lacht, behalve ik. Ik begin verdrietig te snotteren en zeg dat hij mij pijn heeft gedaan.

Mijn man kijkt mij vreemd aan en schiet in de lach. Nu word ik een beetje boos en zeg dat hij mij echt pijn heeft gedaan, waardoor mijn man nog harder begint te lachen. 

Onze zoon bedenkt zich geen moment en bergt alle ballen op.

“Zo, niet elkaar pijn doen en stoppen met ruzie maken!” 

Leave a Reply

