Dat was een grapje

Ik ben al een aantal weken mij trouwring kwijt. Er gaat geen dag voorbij dat ik mij er rot om voel en als zelfs mijn zoon vraagt waarom ik “die ene ring” niet meer draag, kan ik mijn tranen niet meer binnen houden.

Ik vertel hem dan ook dat ik mijn ring krijgt ben geraakt en absoluut geen idee heb waar hij is. Zijn kleine oogjes beginnen te glunderen.

“Ik weet waar hij is! Ik heb de ring van de kast gepakt en om hen te beschermen tegen de monsters heb ik hem verstopt in het vogelhuisje buiten.”

Een beetje overdonderd kijk ik hem aan. “Meen je dat serieus?” Vraag ik hem. En hij knikt bevestigend. Ik ren naar buiten en spit meteen het vogelhuisje door.

Mijn zoon is mij naar buiten gevolgd en begint hard te lachen.

“Grapje mama!”

Leave a Reply

