Mama help!

Ik ben net op het werk als ik een appje van mijn man krijg dat hij vanavond niet thuis zal zijn voor de kinderen naar bed gaan.

Hij was mij nog vergeten te vertellen dat hij met zijn collega’s zou gaan uit eten. Diep in mijn geheugen herinner ik mij dat hij het er wel eens over heeft gehad. Maar het komt nu een beetje als een schrik dat dit vanavond al is.

Ik ben dus strakjes de hele avond alleen met de kinderen. Er schieten allemaal doem scenario’s door mijn hoofd en er komt maar één oplossing voorbij. 

Snel pak ik dan ook mijn telefoon.

“Mam, wat eten we vanavond?”

Leave a Reply

