Vergeet je pyjama niet!

Ik probeer mijn lachen in te houden, omdat er in het hokje hiernaast ook iemand op de toilet zit. Mijn zoon heeft echter al de slappe lach, dus is er voor mij ook geen houden meer aan.

Aangezien mijn zoon zich de laatste tijd goed zelf kan aankleden, heeft hij vanmorgen zijn eigen outfit bij elkaar mogen zoeken.

Toen hij mij deze, al helemaal aangekleed, liet zien was ik zelfs tevreden over zijn keus.

Tot hij nu een paar uur later een bezoek moest plegen aan het “openbare toilet”. Omdat er een grote boodschap bij kwam kijken, moest ik mee naar binnen en toen hij onder zijn gewone broek ook nog eens zijn pyama broek naar beneden trok, viel het me meteen op dat er iets niet klopte.

Leave a Reply

