Mijn standaard ochtend begint altijd erg vroeg. Om 7:15 begin ik met werken dus mijn wekker gaat al op tijd. Voordat ik met werken begin loop ik namelijk altijd een groot stuk.met de hond. Dit zit er in en gaat er nooit meer uit.

Nu mijn man een paar dagen weg is, lopen de ochtenden een beetje anders. Een tikkeltje hectischer. Veel hectischer. Ik heb de boterhammen wellicht wel al klaar staan en de hond is wel al geweest, maar schijnbaar moeten de kinderen ook nog gymen en naar de bieb.

Ik moet zelf gewoon werken dus de kinderen gaan met me mee naar de VSO. Ze zitten al onder groot protest aan het ontbijt, want normaal hoeven ze pas om 7 uur op te staan en nu moeten ze om die tijd al klaar zijn. Het verloopt allemaal verre van soepeltjes.

Terwijl ik van hot naar her aan het rennen ben zie ik dat we al over 10 minuten moeten vertrekken. De kinderen zitten nog aan tafel met het eten. Ze hebben hun schoenen nog niet eens aan en hun haren zitten nog helemaal in de knoop. En shit. Ik moet poepen.

Leave a comment